برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
شنبه 4 اسفند 1403
skil_lab@tbzmed.ac.ir
English
فارسی
مرکز آموزش، پژوهش و سنجش مهارت های بالینی
صفحه اصلی
صفحه اصلی دانشگاه
دانشکده پزشکی
معرفی مرکز
مقدمه
رسالت و اهداف
فعالیتهای مرکز
اعضا مرکز
رئیس مرکز
مدیر داخلی مرکز
کارکنان مرکز
امکانات آموزشی
فضای آموزشی
تجهیزات آموزشی
مانکن و مولاژ
تجهیزات پزشکی
تجهیزات اداری
برنامه های آموزشی و طرح درس ها
واحد آموزش
واحد پژوهش
واحد سنجش
گزارشات عملکرد سالانه
سال 1390
سال 1391
سال 1392
سال 1393
سال 1394
سال 1395
سال 1396
سال 1397
سال 1398
سال 1399
سال 1400
سال 1401
سال 1402
سال 1403
مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی
تعریف واحد و گزارش عملکرد
لیست دوره های مصوب
عضویت در سامانه آموزشی مهارتی علوم پزشکی
درخواست و یا پیشنهاد دوره ی مهارتی و حرفه ای ویژه برگزار کنندگان
فرایند درخواست و پیشنهاد دوره
راهنمای تصویری درخواست دوره
گزارش دوره های برگزار شده
پیش ثبت نام دوره ها
لابراتوار مولاژ
فهرست اصلی
فهرست اصلی
مقررات آموزشی و منشور اخلاقی
مستندات اعتباربخشی مرکز
اتوماسیون اداری
تماس با ما
تاریخ :
يکشنبه 2 بهمن 1401
کد
218
گزارش برگزاری آزمون آسکی سمیولوژی ورودی مهر 98
آزمون آسکی سمیولوژی ورودی مهر 98 در مرکز آموزش پژوهش و سنجش مهارتهای بالینی برگزار شد.
بسمه تعالی
با یاری خداوند متعال
آزمون
آسکی سمیولوژی عملی برای دانشجویان پزشکی مقطع فیزیوپاتولوژی ورودی مهر 98 به تعداد 190 نفر در تاریخ 18/10/ 1401روز یکشنبه راس ساعت 8:30 صبح شروع گردید. این آزمون در واحد سنجش مهارت های بالینی واقع در طبقه هفتم دانشکده داروسازی در ده ایستگاه (معاینات چشم- گوش - پستان - رکتوم - اعصاب -روماتولوژی - قلب و علایم حیاتی شامل سه ایستگاه تب، فشار خون، نبض های محیطی) با حضور استاد مسئول و رئیس دپارتمان مجازی آموزش سمیولوژی و
medical recording
، جناب آقای دکتر خوش باطن
و کئوردیناتور های علاقمند و توانمند مقطع اینترنی به مدت هشت روز برای 13 گروه از دانشجویان برگزار گردید.
لازم به ذکر است کلاس های سمیولوژی عملی به تعداد 300 کارگاه، از تیر تا بهمن ماه سالجاری به مدت 6 ماه با حضور اساتید محترم در محل مرکز مهارت های بالینی برای دانشجویان برگزار شده است .
برچسب ها
فعالیتهای مرکز مهارتهای بالینی
فیزیوپات
آزمون سمیولوژی